Aquest trimestre ens embarquem en l’aventura de “Els compositors entren a l’Aula”, un treball musical que girarà durant un trimestre al voltant de la figura d’un compositor contemporani en actiu. Després d’escoltar i treballar les seves obre i peces mirarem de composar per equips les nostres pròpies peces de música contemporània i convidarem al compositor perquè ens ajudi a millorar les nostres obres.
Aquesta setmana els diamants i els òpals hem començat a escoltar la música de Josep Maria Guix, n’hem parlat i hem buscat interpretar-la amb diferents llenguatges.
https://drive.google.com/file/d/1yiyqI2uoM1ECqRLsNtdF6gtxLGkV6c9j/view?usp=sharing
La classe dels Òpals ha buscat interpretar la peça de Guix amb mocadors i moviment, mentre que la classe dels diamants ha buscat crear amb els instruments de classe una peça similar.
Aquí teniu els resultats tan bonics que han sorgit: